jennyfathers

Tisdag.

Kategori: Vardagslivet

Konstigt att jag inte är det minsta trött än trots att jag vaknade av väckarklockan imorse.
Jag lyckades till och med att ta mig till gymmet innan jobbet men fick stressa in i duschen och göra mig klar snabbt sen för att sedan hoppa in i bilen och åka iväg till stan.
Många i stan idag för det var helt fullt på Heden och en jävla gubbjävlel snodde en parkering jag precis tänkt åka in på, irriterande!
Det var precis sådär som det brukar vara i filmer och jäklar vad sur jag blev.
Som tur var så hann jag iallafall till jobbet och jag kom precis i tid.

Nu ska jag ner och göra mig en kopp te och hoppas på att bli lite trött.
Imorgon är jag ledig och det är den enda dagen denna veckan så jag ska försöka hinna med en del saker som måste fixas så som att leta nyårsklänning, åka till banken, städa här hemma och till och med träna en stund på morgonen.
Fast det beror lite på hur trött jag är för jag ska antagligen träna MRL med Issa senare på dagen så det kanske räcker för mig.
Just nu har jag dessutom extrem träningsvärk i typ hela kroppen och värre blir det för varje minut som går, jag kan inte ens gå normalt utan att verkligen anstränga mig, haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: