jennyfathers

Måndag igen.

Kategori: Vardagslivet

Nu är det måndag igen och ännu en helg är förbi.
Kan tiden gå fortare än såhär?

Idag är jag ledig som alla andra måndagar och tisdagar.
Härligt är det och idag skiner solen :)
Nu när det är så kallt är man inte så kräsen längre, bara lite sol får en att må så mycket bättre även fast det är skit kallt ute fortfarande.
Missade Våra bästa år idag för jag glömde av vad klockan va men det gör säkert inte så mycket för jag har nog inte missat något viktigt, får se på det imorgon istället.

Idag blir det att justera lite små grejer på mitt CV och skriva en nytt personligt brev som jag ska ha med mig till jobbcoachen sen.
Kommer bli intressant och se vad hon säger om det, tror faktiskt hon kommer gilla det.
Sen blir det att skicka in en jobbansökan.

Fixat och skickat iväg kassakortet idag också.
Inga problem denna gången men jag måste skicka in nytt arbetsgivarintyg och anställingsbevis.
Alla dessa papper gör mig galen men nu kommer jag nog inte behöva skicka in något på några månader iallafall.

Nu ska jag göra mig iordning.
Långt kvar tills jag ska åka men tänkte gå en stund i stan innan.
Lönen kom ju idag :)

Ska försöka fixa texten här på också för jag stör mig på att den är så liten ibland.
Är ju ingen expert så får se hur det går...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: