jennyfathers

Tisdag.

Kategori: Vardagslivet

Har legat hemma i flera dagar så igår kände jag inte för att vara hemma mera.
Man har ju inte kunnat ta sig någonstans på grund av vagnarna men igår fick jag skjuts av pappa hem till Anki.
Lagade Tacos, mums så gott!
Senare åkte vi in till stan och mötte upp Issa och vidare hem till henne.
Planen va att ha filmkväll men björn va inte hemma och vi tjejer vet ju inte hur man laddar ner, haha.
Så vi gick till hemköp så länge för att köpa lite gott och sen la vi oss i solariet en stund också.
Börjar ju bli riktigt blev igen och det gillar jag inte.

När vi kom tillbaka laddade björn ner Ps. I love you.
Issa säger att den ska vara riktigt bra.
Men filmen tog så lång tid att ladda ner så vi bestämde att se den en annan dag istället.
När jag kom till hållplatsen kom vagnen i tid för en gång skull och pappa mötte mig vid hållplatsen och gjorde mig sällskap hem.
Lite läskigt att gå själv, jag är en mes :)

Idag ringde jag a-kassan för jag hade fått hem ett inbetalningskort.
Hade ju redan betalt så tyckte de va lite konstigt men det tyckte inte hon jag pratade med.
Jag blir så irriterad för hon fattade inte vad jag menade men tydligen skulle jag betala iallafall så jag får väl ta och göra det då.
Gillar inte a-kassan och arbetsförmedlingen, känns knappt som om detta är värt pengarna man får och idag ska jag till coachen igen.
Orkar inte med alla dessa möten!
Men vad ska man göra, behöver ju pengarna.

Efter mötet med jobbcoachen har jag bokat tid på salongen för att fixa naglarna.
Vad ska jag göra för något denna gången?
Får se om min syster har något roligt hon skulle vilja testa på mig.
Annars blir nog något fint glitter men vet inte vilken färg jag vill ha ännu...
Om tiden räcker till ska jag äta sushi också, har längtat efter det i dagar nu.

Senare ska jag kanske följa med Issa för hon ska nog tatuera sig idag.
Spännande!
Vill också göra något men vet inte vad än.
Något stort hade jag velat göra iallafall.
Jag älskar tatueringar!

Nu har Våra bästa år börjat så det blir väl att titta på det.
När ska alla hemligheter komma fram egentligen?
Fan va dom alltid ska dra ut på det..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: