jennyfathers

Tisdag.

Kategori: Vardagslivet

Idag har jag haft mitt andra möte med min jobbcoach.
Blir nog ett möte 1 gång i veckan i 3 månaders tid.
Känns lite mycket men mötet idag gick bättre än väntat med tanke på hur det gick sist.
Idag gick vi mest igenom vad jag är bra på, vad jag vill göra och lite så.
Tittade på lite utbildningar inom butikchefs området men jag känner att det kan vänta lite.
Har så mycket saker jag vill hinna göra innan jag pluggar sen vet jag inte ens om jag behöver utbildningen.
Kan faktiskt redan väldigt mycket tack vare min chef.
Vi tittade även på lite jobb och kom fram till 2 stycken som verkade intressanta, nackdelen är att båda jobben är i Borås men det kanske kan vara värt att pendla, eller?
Bokade iallafall in ett möte på måndag igen och då ska vi titta igenom mitt personliga brev och sen skicka iväg en ansökan.

Efter mötet gick jag lite i stan.
Först in på JC för att lämna tillbaka klänningen jag köpte förra veckan.
Sen blev det en tur förbi Mc Donalds för att säga hej till Issa.
När jag ändå va i stan så passade jag på att köpa med mig sushi :)
Åkte hem till Joel och nu sitter jag här och Joel städar som en galning.
Jag hjälpte faktiskt till lite med att diska några glas, haha.
Men mer hjälp ville han faktiskt inte ha fast jag va snäll och erbjöd.

Måste bara säga att min helg blev väldigt lyckad.
Jobbade några timmar i lördags och sen blev det middag hemma hos Anki.
Hade jätte mysigt och sen fortsatte vi till Hemmaplan.
Bästa sällskapet och humöret på topp.
En riktigt lyckad kväll!

Lägger upp några bilder senare för nu ska jag äta sushi, mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: