jennyfathers

Toooorsdag!

Kategori: Vardagslivet

Fan va jag får panik på min lugg.
Vet inte vad jag ska göra med den.
Ångrar lite att jag ens klippte av håret, det va roligt i början men nu har jag verkligen tröttnat.
Det jobbiga är att den är alldeles för kort för att sätta upp och nu börjar den bli för lång för att ha nersläppt.
Jag borde egentligen klippa till den för såhär kan man inte se ut men jag vill bara att den ska växa ut och bli lång nu.

Igår snurrade jag och Issa runt hela dagen.
Först blev det Backaplan för att titta efter skor.
Gick först till skopunkten men hittade inga skor där.
Sen ville vi hitta fashion outlet som det har stått om i tidningen.
Men fan asså när vi kom fram, vilken besvikelse!
Det va till och med pinsamt att gå in.
Fanns inte ett enda par skor där inne som var snygga.
Usch!
Vi fortsatte letandet efter skor och kom fram till Din sko.
Massor av snygga sommar party skor men det känns lite för tidigt att köpa sånt nu.
Blev ingen shopping för mig igår men jag fick iallafall bytt min söndriga väska.
Åkte tillbaka in till stan och jag köpte med mig sushi :)
Sen tog vi vagen hem till mig för att hämta lite grejer sen vagnen tillbaka till majorna.
In på hemköp för att handla lite mat och sen hem till Issa.
Tittade på film och åt glass. Piggilin!
P.s I love you, blev det.



Så himla bra va den men det var verkligen den sorgligaste film jag någonsin sett.
Hatar att gråta inför folk så jag lyckades hålla tårarna bort men hade jag sett den hemma ensam så hade garanterat gråtit genom hela filmen.

Nu ska jag göra mig klar för jobbet.
Sen blir det in till stan för att äta sushi igen haha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: