jennyfathers

Woooooohooo!!!

Kategori: Vardagslivet

Idag vaknade jag vid 8:30 helt självmant, självklart va jag fortfarande jättetrött men kunde inte somna om.
Fixade kaffe, hoppade in i duschen sen la jag mig i sängen en stund och tittade lite på tv.
Efter tråkiga Våra bästa år som man inte kan låta bli att kolla på blev det en liten promenad till affären.
Blä va kallt det va ute men som tur är så har jag inte så långt till affären.

Nästa år ska jag köpa mig en riktigt tjock vinterjacka för den jag har nu är inte speciellt varm.
Det är i och för sig inte ens en vinterjacka den jag har nu, snarare en vår/höst jacka och dessutom har dragkedjan gått sönder så när jag knäpper jackan med knapparna så blåser det ändå in massa kall luft.
Trodde faktiskt jag skulle klarar mig bra med denna jackan denna vintern för det brukar ju inte vara speciellt kallt men denna vintern har varit plågsam.
Kan den inte bara ta slut nu..?
Har verkligen tröttnat och behöver lite värme för att känna mig piggare och slippa denna vinterdepression.

När jag kom hem igen blev det frukost sen städa undan lite på rummet.

Nu blev jag godissugen som vanligt :)
Ska nog äta lite av glassen jag köpte igår.
Världens godaste glass.

Ben & Jerry's Half baked



Helt galet god.
Har varit sugen på glass i flera dagar för att cizzi har läskat mig genom telefonen.

Har precis laddat upp lite nya bilder från i helgen på facebook.
Först blev jag lite små irriterad för det funkade typ inte, gillar inte facebooks nya layout men jag börjar vänja mig.

Skulle kolla om min lönespec hade kommit också men såklart krånglade hemsidan men efter en stund funkade det att logga in och jag blev genast mycket gladare när jag såg vad jag skulle få i lön :)
Wooooohoooo!!!
Nästan det dubbla vad jag hade räknat med, Lycka!
och imorgon får jag a-kassa pengarna också.

Sen när lönen kommer på måndag blir det massa shopping.
2 stycken jackor står på min inköpslista, får hoppas dom finns kvar bara för annars blir jag riktigt besviken.
Måste ju skaffa mig vår skor också men vet inte vad jag vill ha för några ännu.
Kanske blir vanliga tygskor till att börja med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: