jennyfathers

Måndag igen.

Kategori: Vardagslivet

Nu är ännu en helg förbi och denna veckan har startat hyfsat bra.
Vaknade imorse och febern va borta men hade ont i varenda muskel i kroppen, huvudet kändes som om det vägde 2 ton och har haft magknip hela dagen men det börjar lätta lite nu iallafall.

Mådde ju sjukt dåligt igår först trodde jag bara att jag va bakfull men sen när det bara blev värre förstod jag att det va mer än så.
Tog tempern när jag kom hem och då hade jag 38,4.
Hade ju tagit värktablett men den hade börjat sluta verka så jag tog några fler för att kunna somna.
Fan vilken frossa jag hade, längesen jag va sjuk nu och jag blir fan aldrig sjuk.
Man ska väl aldrig säga aldrig.
Men nu mår jag mycket bättre iallafall.

Firade ju att Issa hade kommit hem i lördags så jag bjöd tjejerna på middag.
Lyckades riktigt bra med maten faktiskt och hade en rolig kväll.
Tog en del bilder men jag har 2 riktigt roliga på sötisen Kim.
Inte riktigt lika söt på bilderna men man kan ju inte vara snygg jämt haha.
Måste bara lägga upp dom.



Hahaha!!!
Förstår inte hur hon lyckas göra denna minen asså...



Vi kunde ju inte sluta skratta när vi såg hur bilderna blev..


Idag mådde jag ju mycket bättre så jag åkte in till stan och mötte min syster, köpte en present till lilla Sophie.
Sen blev det lunch och dags att fixa naglarna.
Hann gå lite i några affärer också och hittade en vårjacka som jag verkligen blev kär i.
Så himla snygg, synd bara att jag är så fattig nu att jag inte hade råd att köpa den.
Får hoppas att den finns kvar när lönen kommer den 15.
Vet inte vad jag gör annars, måste verkligen ha denna jackan.

När naglarna va klara blev vi upphämtade av mamma och det blev en liten tur hem till storebror på kalas för Sophie fyllde 10.
Fick träffa lill skiten Julia också.
2 månader gammal nu och hon hade vuxit massor sen sist.

 
Här är lillen bara 1 månad  

 
Denna bilden är tagen idag och här är lilla söta Julia lite mer än 2 månader.
En riktig liten trollunge, så söt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: