jennyfathers

22 Januari

Kategori: Vardagslivet

Denna helgen blir en lugn helg.
Det kommer dom närmsta också att bli hade jag tänkt.

Har varit ledig idag och det har varit hur skönt som helst.

Imorgon blir det jobb igen men bara från 13-16.
100% OB så det blir betalt för 6 timmar :)
Ska faktiskt jobba varje lördag nu ett tag frammåt.
Annie är ju ute på äventyr igen så jag har tagit hennes pass nu tills hon kommer tillbaka.
Skulle verkligen också vilja göra nåt skoj och komma till värmen ett tag.
Skulle ju inte vara helt fel att bli lite brun heller.
Hon kommer ju vara svart när hon kommer hem.
Orättvist!

Får hoppas att det blir min tur nästa gång.
Vem vet vad som kommer hända i framtiden..?

Jag och Mela delar tankar.
Träffades förra helgen och då ser vi att vi båda köpt likadana mobiler.
Rosa såklart :)
Sen idag så har vi båda gått och klippt lugg.
Haha!
Undrar vad som händer näst?

Är ju ledig på söndag så undrar vad jag ska hitta på efter jobbet imorgon.
Kommer säkert vara trött och åka hem.
Sen så jobbar ju Cizzi kvällen och de flesta andra ska la ut och festa.
Fan va tråkigt!

Vad händer med bloggen egentligen?
Fattar inte varför texten blir så liten, hmm.
Eller så är det bara på min knäppa data som det blir så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: