jennyfathers

Shopping, shopping och ännu mera shopping.

Kategori: Vardagslivet

Har precis haft en liten pratstund med Cizzi.
Bara massa skratt. Skrattar stort och lutar mig bakåt, haha!
What to do, what to do :)
Sen blev det en pratstund med Kimsan också.
Bestämde att det blir lite shopping imorgon och middag hos mig på Lördag.

Denna dagen slutade lyckligt.
Är på jättebra humör nu till skillnad från igår.
Det va verkligen upp som en sol och ner som en pannkaka igår.
Idag har det varit helt tvärtom.
Klarade alla teoriproven på bilskolan idag :)
Börjar ju bli riktigt duktig så nu är det nog inte mycket kvar.
Meningen va att jag skulle försöka överraska Issa med att ha körkort när hon kom hem men hon kommer ju tidigare än räknat så det hinner jag ju aldrig.
Lite synd men sjukt kul att hon kommer hem.

Såhär har min dag sett ut:
Började med att jag vaknade precis lagom till Våra bästa år.
Sen blev det massa kaffe och en stund vid datan.
Gjorde mig i ordning och åkte till bilskolan.
Riktigt stolt över mig själv för att jag tagit mig dit 3 dagar i rad nu och faktiskt gjort framsteg :)
Snart hoppas jag på att få mitt körkort, har ju inte bokat något än men det kommer..
Efter det så skulle jag åka till markland och möta Anki, vagnen va såklart försenad på grund av detta äckliga väder.
Vi åkte iallafall till Frölunda för lite shopping.
Hittade först inget så det blev att hämta ut lite "medicin" på apoteket.
Sen precis innan stängning ser jag att väskan jag fatta tycke för sist jag va där fanns kvar.
Gick in i väskaffären bara för att kolla lite på den igen haha.
Jag tänkte faan jag köper den, riktigt fin men väldigt stor fast som tur är så älskar ju jag stora väskor.
Har ju alltid hela mitt liv med mig så den blir nog alldeles lagom.
Tänkte änvända presentkortet jag fick i julklapp för hade ju 400:- kvar och väskan kostade 349:-.
Sen ser jag att det är 25% rabatt på allt i butiken.
Jävlar va glad jag blev och typ sprang fram till kassan för att hinna köpa den innan dom stängde.
Min dag blev räddad :)
Shopping är det bästa sättet att få en tjej på bra humör och sällskapet är en stor del det också.
Tack Anki!

                               

Åh så fin den är speciellt detaljerna längst ner, älskar ju nitar.
Fick den för endast 260:-
Fick även med en rem så man kan ha den som axelremsväska.

Kanske blir ännu mer shopping imorgon med sötisen Kim.
Har hittat en annan väska också.
Fast den va slut sist jag kollade men får hoppas att den kommit in tills imorgon.
Den är en ganska liten axelremsväska med massor av nitar på.
Ska försöka hitta något fint att ha på mig i helgen också.
Blir nog en sväng förbi älskade butiken Gina på Kungsgatan.
Fick presentkort på 300:- där av chefen.
Det gillar vi :)

Ska nog börja äta lite smått imorgon så magen blir bra tills på Lördag.
Har ju inte fått mat på ett tag och jag lär ju ligga på golvet annars efter första cidern typ haha.
Det vill jag ju inte...

Imorgon är jag tillbaka på jobbet igen efter 4 dagars ledigt.
Är på så bra humör nu så känner att det ska bli skoj att jobba lite.
Sen efter jobbet blir det lite mer shopping med Cizzi.
Lite annorlunda men rolig shopping :P
Ska nog träffa Ida en stund också.
Blir ju träff med alla på en och samma dag inte van vid detta nu när jag bara legat hemma och deppat.

Kankse är det bättre tider på väg?
Kan ju iallafall inte bli värre nu, det kan det bara inte.
Sen så börjar ju faktiskt våren närma sig även fast det inte märks just nu men vi är på rätt väg.
Allt känns en aning lättre nu men det kan lika gärna gå tillbaka till ett helvete imorgon.
Man vet ju aldrig vad som väntar, hmm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: