jennyfathers

Kategori: Vardagslivet

Idag vaknade jag precis lagom till Våra bästa år.
Sjukt längesen jag såg det nu eller det va la någon månad sen men vanligtvis brukar jag ju se det varje dag.
Hade typ inte missat något viktigt det är det som är bra med det programmet om det är så att man inte kan se det på ett tag.
Sen så är det rätt störande om man kollar på det dagligen för det händer verkligen ingenting men ändå kan man inte sluta titta.

Sen kom världens underbaraste Kim hem till mig med sushi.
Sååååå goooooooott!
Åt tills vi blev spyfärdiga haha.

Försökte mig även på att göra lite smycken.
Det va så längesen så jag kände att det var dax.
Svårt är det när man inte har någon fantasi om vad man vill göra.
Gjorde ett enkelt långt och kort halsband.
Förra veckan köpte jag ett halsband på Glitter som jag hade tänkt göra om så jag började pilla med det.
Lite jobbigt för det blev inte alls som jag tänkt mig.
Dessutom tar det längre tid än vad man tror så jag la det åt sidan en stund.

Sen ringde Ida sömntutan som precis hade vaknat.
Hon skulle till Frölunda torg och det ville ju såklart jag också.
Hon skulle ringa när hon va klar för att åka och så länge blev det en pratstund med Cizzi.
Hon hade shoppat kläder och va inne i mataffären för att handla lite.
Så jag gjorde henne sällskap i telefonen.
Tyvärr så dog batteriet så jag satte på tv för att titta lite tills Ida ringde.
La mig i sängen och blev skit trött.
Så jag följde aldrig med till Frölunda.
Somnade och sov i flera timmar tills Joel ringde och väckte mig.
Fan va längesen det va som jag sov middag.
Hade till och med glömt hur skönt det var.
Jag älskar det!
Förutom att man blir lite grinig när man vaknar men det kan det ju vara värt.

Så kom Joel på besök.
När han kom upp för trappan tittade Berta på honom ett tag innan hon fattade vem det var.
När hon såg att det va Joel blev hon jätte glad.
Jag tror hon har saknat honom lite faktiskt.
Han kom iallafall för att försöka hjälpa mig med min data.
Jag fattar inte vad fan det är för fel på den.
Man ska la inte behöva vara ett proffs för att få igång en dator.
Vi lyckades fixa lite på den men inte fan fick vi igång internet.
Jävla skit så irriterande!

Jaja vad ska man göra.
Orkade såklart inte hålla på att fixa men den mer man blir ju bara så sur.

Imorgon ska jag nog träffa Kim och Anki en stund.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nåt skoj blir det väl.
Är ju skyldig Anki pengar som jag lånade tills skorna som jag köpte förra veckan så dom ska hon få imorgon.
Nu är jag verkligen pank och lönen kommer ju inte förrens om 10 dagar.
PANIK!

Nu ska jag nog lägga mig och titta på Paradise Hotel.
Ska bli skoj för jag har längtat.
Hatar den där Rami och hoppas idioten åker ut snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: