jennyfathers

Fan Faan Faaan!

Kategori: Vardagslivet

På lördag kommer Issa hem, äntligen!
Fan va roligt det ska bli att träffa henne, vi har ju inte ens pratat speciellt mycket nu när hon varit borta.
Synd för henne bara att det är sånt hemskt väder här, hon kommer få panik haha.

Idag är det ju typ snöstorm ute också, FAN!
Vill att snön ska försvinna och att det ska bli lite varmare.
Man känner sig så tråkig för man orkar ju inte göra något skoj nu när det är så himla kallt.

När kommer våren?
Fast nu vill jag egentligen bara ha sommar.

FAN FAN FAAAAAAAAAAN!
Blev så jävla besviken igår.
Varför blir saker och ting aldrig som man har tänkt sig?
Jag ska aldrig ta ut något i förväg igen för man blir ju bara ledsen.
Jag trodde verkligen att denna dröm skulle bli sann.
Får helt enkelt hoppas på att det dyker upp något nytt.
Får vara på min vakt och hålla ögonen öppna.
Fan va deppigt det känns nu, jag hade tagit ut för mycket i förväg.
Hade ju redan planerat hur allt skulle bli och såg till och med bilder på det i mitt huvud.
När jag tänkte på det så kunde jag inte sluta att le och det pirrade som fan i magen.
Jävla skit asså.

Jag hatar STOCKHOLM!
Varför Stockholm och inte Göteborg?
Tycker faktiskt att det är väldigt orättvist.
Tror dom att alla bara kan ge upp allt och åka bara sådär utan vidare?
Det är inte så enkelt.
Jag tappade suget direkt så nu är det bara att försöka gå vidare utan att grubbla mer över det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: