jennyfathers

Leeeeeeeeeeeeeedig imorgon!

Kategori: Vardagslivet

Åh va skönt att det är fredag imorgon.
För mig betyder det ledighet.
Har ju jobbat lite extra denna veckan men imorgon är jag ledig.
Ska bli så skönt.

Passa på att gå till frisören imorgon.
Mamma har bokat en tid för mig hos Kina kl 15:00.
Som sagt så blir det nog ingen stor förändring.

Sen blir det nog en tur hem till Cizzi.
Ska kanske gå på bio imorgon men har inte bestämt oss för vilken ännu.
Hon vill se en rolig film det vill ju jag såklart också men dom filmerna som verkar med intressanta för mig är inga komedier vad jag vet.
Får se hur det går för mig att sitta där utan att ha något gott att äta.
Blir inte ens några ynkla popcorn :(

Inne på min fjärde dag av dieten nu.
Faaan va jobbigt det är men det är helt klart värt det för annars hade jag såklart inte fortsatt.
Mår tyvärr mycket sämre nu än vad jag gjorde sist, det är det som gör det så mycket svårare men jag får helt enkelt försöka stå ut.
Det är ju bara 27 dagar kvar...

Pratade med Issa förut också.
Så kul att prata med henne för det är inte ofta det händer nu.
Max en gång i veckan eller så.
Ändrade planer för hennes del.
Meningen va att dom skulle komma hem nu i slutet av Januari eller i mitten av Februari men så blir det inte.
Nu har dom satsat på April tror jag.
Skoj för henne såklart för hon vill ju stanna i värmen men lite tråkigt för mig som är ensam här i vinterkylan.
Fast va fan men gör ju inte mycket mer än att jobba och ligga hemma nu när det är så kallt.

VILL HA VÄRME !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: