jennyfathers

Måndag

Kategori: Vardagslivet

Precis tittat på Paradise hotel.
Kan inte göra annat än att älska det programmet.
Jag verkligen gillar sån underhålling.
Idag blev Stefan hemskickad men det gör inte mig något.
Har inte direkt hejat på honom men jag tycker det är synd att behöva åka ut på det sättet.
Precis som Catja också gjorde.
Dom kunde liksom inte påverka hur det skulle bli.
Lite orättvist faktiskt för annars tror jag nog att Catja hade vunnit.
Nu "hejar" jag på Greta och Simon.
Inte för att jag direkt sitter i soffan och kör en hejaramsa men tycker att dom är värdiga vinnare.
Dom har ju varit med enda från början och spelat ett bra spel för övrigt.

Slog ju av nageln igår när jag höll på att städa och förra veckan knäckte jag tummen så jag har bokat ny tid nästa vecka.
Skulle egentligen bara lagat dom naglarna som va söndriga men kände att jag lika gärna kunde göra om dom helt.
Sugen på att ha det glittret jag fastnade för sist.
Så nu så länge har jag filat ner naglarna en bit och håller på att måla dom lila.
Jag älskar lila :)
Lite roligt att måla naglarn också för det va ett jävla tag sen jag gjorde det.

Skulle egentligen behöva ta mig i kragen och fixa sånt som behöver fixas men orkar fan inte.
Ska försöka att inte skjuta upp det allt för länge kanske till och med gör det imorgon om det inte nu står helt still som det gjort idag.

Imorgon blir det nog en sväng förbi bilskolan igen.
Måste fan fixa detta nu.
Har dragit ut på det alldeles för länge.
Alla andra har ju lyckats och då ska la jag också kunna göra det.
Sen blir det att träffa mamma en stund för att köra lite bil och leta efter vetevärmare eller va det nu heter.
Klarar inte denna kyla längre, fyfan.
På onsdag ska det tydligen kommer ännu mer snö också.
Verkar som om denna vintern inte har något slut.
Det gör en inte direkt piggare, känner bara för att ligga hemma under täcket tills det är sommar.

Känner mig så dum nu också för att jag inte har orkat träffa någon.
Träffade i och för sig Cizzi en stund idag men det va bara för att jag va i närheten sen va jag ju bara där en liten stund.
Det ska bli ändring på detta men varken kylan eller dieten gör det lättare för mig.
Men det är ju bara några veckor kvar på dieten och snön kan ju inte vara kvar hur länge som helst.
Sen lovar jag att inte stanna hemma mer än för att sova. Haha!
Kanske lite överdrivet men jag ska iallafall inte fortsätta såhär.

Nu ska jag nog försöka sova, kommer antagligen inte gå speciellt bra för jag har druckit sjukt mycket kaffe.
Är ju inte van vid den stora dos koffein och det kanske inte var så smart att dricka det mer än på morgonen.
Är ju ändå ledig imorgon så jag har ju ingen tid att passa som tur är.
Hoppas bara jag hinner somna innan magen börjar värka igen.

GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: