jennyfathers

Måndag.

Kategori: Vardagslivet

Imorse när jag skulle klä på mig så letade jag efter min tröja som jag ville ha.
Letade överallt tills jag kom på att jag glömde den hemma hos Justyna på nyårsafton.
Lite jobbig, känns som jag har mina grejer utspridda lite överallt.
Ena tröjan är ju hos Justyna sen har Ida mina örhängen och en vit gammal tröja.
Den vita tröjan är så gammal att hon säkert glömt av den eller slängt den.
Dessutom har Anki mitt hårband.
 Cizzi har min kofta och klänning och Kim har 2 bhar och en klänning.
Inte för att jag saknar grejerna men ändå.

Nu såg jag att jag hade fått hem katalogerna som jag hade beställt

=)

Ska bläddra lite i dom och se om jag hittar något fint.
Har ju redan tittat igenom H&M katalogen men det skadar ju inte att titta igen.
Funderar faktiskt på att beställa leopard bikinin synd bara att det inte fanns några fina trosor till dom.
Får helt enkelt bli vanliga svarta, det passar ju också.
Skulle behöva fixa iordning mitt CV lite också.

Snart börjar ju dessutom Paradise hotel.
Funderar på att vänta tills imon kväll med att titta så kan jag se alla på datan istället.
Man slipper ju reklamen dessutom...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: