jennyfathers

ONSDAG.

Kategori: Vardagslivet

Idag är det Onsdag och sista dagen på min ledighet.
Har faktiskt hunnit fixa en hel del dessa dagarna.
Har ju varit på bilskolan och har faktiskt sett lite framsteg.
Ska ju dit idag också men är inte alls sugen på att ta mig utanför dörren i detta äckliga väder.
Men jag är ju i Sverige så vafan kan jag förvänta mig egentligen.
Man vänjer ju sig aldrig.

Ringde precis min jobbcoach för att ändra tiden nästa vecka så nu ska jag strax hoppa in i duschen för att göra mig klar för bilskolan.
Efter det kanske det blir att träffa Anki en stund och gå lite på Frölunda Torg tror jag.
Är lite sugen på shopping för det är typ det enda som kan få mig på bättre humör nu.
Jävligt jobbigt att gå runt och vara såhär irriterad och gnällig.
Ännu värre är det nog för människorna i min omgivning så det är la tur att jag inte gjort så mycket mer än att ligga hemma dessa dagarna.

Ikväll måste jag se till att söka lite jobb också.
För på fredag ska jag ju redovisa för arbetsförmedlingen.
Vet inte riktigt vad jag känner för att jobba med och vart finns alla bra lediga jobben?
Någonstans finns dom ju så det är bara för mig att börja leta.

Längtar tills på Lördag för då kommer ju Issa hem.
Hon kommer säker vara jättebrun också.
Så orättvist haha.
Kanske blir att sola lite idag också om jag orkar ta mig dit i detta skit vädret.


NU ÄR DET FAKTISKT BARA EN SAK SOM SAKNAS MEN DET ÄR FAN INTE DU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: