jennyfathers

Världens tråkigaste söndag!

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag irriterad.
Har föröskt fixa min jävla data nu men fattar fan ingenting.
Den är iallafall igång men va faaaaaaaaaan!
Vad gör jag nu då.?
Ingenting händer ju.
Har lust att kasta den i väggen och sen hoppa på den lite också.
Så nu skiter jag i det och låter den stå där.

Måste ha luft känner jag.
Tänkte ta en promenad i det kalla ner till affären.
Har ju ingen god mat hemma.
Tänkte även att jag ska passa på att äta massa god mat nu innan jag börjar min diet igen.

HELVETES DIETEN!
Ska faktiskt försöka klara den i 1 månad denna gången.
Får se hur det går men klarade ju 3 veckor sist.
Men på den tiden så hade jag en period då jag inte tyckte det va så roligt att festa.
Nu tycker jag ju det är roligt igen men 1 månad går la snabbt, hoppas jag iallafall!
1 hel månad utan mat och alkohol, hmm.
Det är ju inte alkoholen som lockar det är så klart maten.
Har ju blivit en stor mat älskare på senaste och det är ju därför jag ser ut som jag gör.
Haha!
Sen kommer det la inte vara så roligt att ligga hemma och titta på film eller nåt helt själv medans alla är ute har skoj.
Jag får helt enkelt stå ut annars kommer jag aldrig klara mitt mål till sommaren.
Sen får jag väl hoppas på att någon kanske vill göra mig sällskap någon helg så jag slipper sitta helt ensam.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: