jennyfathers

En bra start på dagen...

Kategori: Vardagslivet

Blev en powerwalk imorse och nu har jag precis ätit frukost.

Är det söndag idag eller?
Har inte riktigt koll på det nu när jag har semester, haha!

Har fått en bra start på dagen iallafall men nu börjar jag bli lite trött.
Funderar på om jag ska ta och vila en stund med egentligen hade jag behövt storstäda här hemma.

Jag börjar nog med att vila en stund med min lilla älsklingstjej som typ redan har somnat här brevid mig, sen får jag ta tag i städningen.


Jag och Berta i vintras



LÖRDAG



Igår blev det firande av min syster som fyllde år i fredags.
Var bjudna hem till henne för lite tårta och kaffe.
Tårtan var jättefin och jättegod och det bästa var att hon hade gjort den helt själv till och med dekorationen uppe på, imponerande!

           
                     

Senare på kvällen blev det bio med Joel.
Vi tittade på Beck - Levande begravd.
Tyckte att den var jätte bra fast lite läskig, haha.
Så jag skrek till några gånger men det gjorde typ alla andra också och en del skratt blev det med men det var mest när Gunvald och den roliga grannen var med i bilden.

Innan filmen i reklamen visade dom trailers för filmerna:
För kärleken och Bröderna Karlsson.
Filmerna verkade jättebra så dom skulle jag verkligen vilja se men Bröderna Karlsson har inte premiär förrens i slutet på Juli.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: