jennyfathers

Paradise hotel

Kategori: Vardagslivet

Började titta på Paradise hotel danmark för några dagar sen och nu kan jag inte sluta.
Så himla bra och att det är med en jättegullig kille gör ju att man absolut vill fortsätta att kolla, haha!

Men nu borde jag egentligen försöka att sova men är inte det minsta trött än.
Just nu är jag bara väldigt rastlös och det gör inte det hela lättare precis.

Har vänt på dynget lite nu under semestern och borde försöka att lägga mig i tid dom sista dagarna för på måndag är det dags för jobb igen.
Fan va tiden har gått fort och det har verkligen varit sjukt skönt att vara ledig men på måndag börjar jag kl 8:00 och då börjar allvaret.
Lite nervös men jag tror jag ska klara det.
Alla andra tror ju på mig så det borde jag ju också göra.

Nu ska jag fortsätta titta lite på Paradise hotel. . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: