jennyfathers

Tiden går för fort!

Kategori: Vardagslivet

Shit va tiden går fort, imorgon är det fredag och min semester börjar ta slut :(
Lite ångest får jag för jag älskar att vara ledig men på ett sätt ska det ändå bli skönt att komma tillbaka till verkligheten och få rutin på vardagen igen.

Får passa på att njuta av helgen men tyvärr ska det inte vara så fint väder som jag hade hoppats på men jag ska inte klaga för under dessa 3 veckor har vädret varit rätt bra faktiskt.
Mer sol och bad under semestern har jag inte fått i sverige på många år.

Lite synd bara om det ska vara regn hela helgen för man blir så deppig då och finns inte så mycket stt göra heller.
Som idag till exempel, jag har legat inne nästan hela dagen.
Va ute en liten stund med Joel och sen tittade vi bara på film.
Farsan blev det, rolig film men ändå lyckades jag börja gråta, haha!
Fan va känslig jag är och när tårarna väl börjat rinna är det svårt att få dom att sluta.

Nu ska jag titta på några avsnitt av Paradise hotel.
Den gulliga killen har börjat bete sig jävligt dåligt mot sin flickvän som åkte ut för några dagar sen.
Ett sånt jävla as men söt är han ändå.

Killar är skit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: