jennyfathers

Dear John

Kategori: Vardagslivet

Igår kväll var jag sugen på att titta på film för jag var så himla trött efter jobbet så jag orkade inte gå ut även fast Kim försökte få med mig.
Ska ju jobba idag också så utgång får bli en annan gång, kanske nästa helg för då är jag ledig
fredag-söndag :)

Iallafall så kunde jag inte komma på en bra film att se men så gick jag in på sf.se för att titta om det fanns nån ny bra film där och då såg jag trailern till Dear John.
Kommer ihåg att jag sett den på reklam och det är en film i min smak.

                           
Började titta på den och fan va bra den var.
Tyvärr hann jag inte se hela eftersom jag tittade på en gratissida men jag ska nog se fortsättnigen idag och hoppas att den fortsätter vara lika bra.

Nu måste jag kila iväg till jobbet.

Puss & Kram

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: