jennyfathers

Onsdag.

Kategori: Vardagslivet

Fan va skönt det va att sova ut idag och ännu skönare är det för att jag vet att jag kan göra det resten av veckan.

Jag älskar långledigt!
:)

Igår blev det en stund på Frölunda torg efter jobbet med Issa.
Blev inte så mycket shopping för min del men lika bra det för jag har spenderat alldeles för mycket de senaste.
Det blev bara en svart klänning från Gina tricot som var på rea och så tänkte jag att jag ska börja ta han om mitt hår lite bättre så jag köpte ett värmeskydd också.

 



Sen på vägen hem blev det en hel del skrattanfall.
Vi och våran humor asså haha.

Så grillar man honom som nån jävla gris bara för att se om han får någon färg men icke för han snurrar runt där blek utan att ens bränna sig det minsta, hahahahahaha!

Vi är fan inte friska.

Senare på kvällen träffa jag lilla Kim för lite solning och fika, Mys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: