jennyfathers

Torsdag.

Kategori: Vardagslivet

Snart är ännu en arbetsvecka förbi.
Jag har bara mitt pass idag sen är jag ledig fredag-söndag :)
Ska bli väldigt skönt dessutom slutar jag kl 15:00 idag så jag har tid för att hitta på nåt skoj efter jobbet.

Ser ut att bli fint väder men tyvärr ska det inte vara lika fint i helgen, så typiskt!

Tiden går alldeles för fort nu, sommaren borde vara längre.
Nu har ju redan mer än halva Juni gått och nästa vecka är det Midsommar.

Vad ska man hitta på egentligen?

Helst av allt hade jag velat fira en riktigt midsommar och kanske åka iväg någonstans.
Men får se hur det blir med det, hoppas att vädret är på topp iallafall så man kan ha på sig nån fin sommarklänning och slipper jacka och sånt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen är det dags att åka till jobbet.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: