jennyfathers

Torsdag.

Kategori: Vardagslivet

Titta så tidigt jag är uppe idag och jag har faktiskt redan hunnit duscha och sminka mig.

Hur skönt är det inte att vara vaken såhär tidigt då?

Jag gillar det faktiskt även om jag är lite trött och inte vaknade första gången klockan ringde.
Men det är så mycket bättre att gå upp såhär tidigt och åka till jobbet än att börja kl 14-15.

Slutar tidigt idag också så jag får tid till massa kul efter jobbet :)
Idag har jag planerat in lite shopping.
Har tänkt köpa mig ett par shorts och något linne/klänning eller nåt för jag känner att jag behöver fylla på sommargarderoben.
Sen hittade jag massa snygga skor när jag gick i stan igår men dom får vänta till jag fått lite mer pengar.

Nu ska jag klä på mig och fixa lunchlådan.

Puss & Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: