jennyfathers

Jobb, middag & shopping

Kategori: Shopping / Vill ha!

Nu ligger jag i sängen, dricker kaffe och tittar på Jims värld.
Ska snart äta frukost men vet inte riktigt vad jag är sugen på, sen är det dags att hoppa i träningskläderna och åka till gymmet.
Idag ska jag antagligen träna med Cizzi och Issa, rätt längesen jag tränade med någon för det senaste har jag tränat själv men idag är vi alla lediga.
Innan gymmet ska vi åka till Skopunkten och systemet :)

GÅRDAGEN

Jobbade till klockan 15:00 och gick lite i stan i väntan på att Issa och Anki skulle komma in.
Vi hade planerat middag i stan.
Vi gick till Bryggeriet, samma ställe som jag var på i måndags med Sanna.

                     

Efter maten blev den en runda i stan igen för lite shopping.

Köpte med mig 2 blåa nagellack och ett rosa läppglans som dessutom var 50% rabatt:)

      

Inne på H&M hittade jag även en sporttopp som också var på rea och en klänning/linne som endast kostade 99:-
Toppen är blå och matchar faktiskt mina naglar så ska nog ha på mig den idag när jag tränar.

Nu måste jag skynda om jag ska hinna hämta Issa kl 11.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: