jennyfathers

Blå himmel & strålande sol!

Kategori: Vardagslivet

Blev jätte glad när jag vaknade och såg hur bra väder det va ute, synd bara att jag ska jobba idag men det kommer väl fler soliga dagar får jag hoppas på.
Nu måste väl iallafall våren vara här?
Väldigt sugen på att ha på mig min nya vårjacka idag men det är nog fortfarande för kallt för det.
Jag får helt enkelt nöja mig med att ha solglasögonen på tills värmen börjar komma.
Vill ju inte bli sjuk igen nu när jag precis lyckats bli frisk.

Det är ju lördag idag ju.
Tänker aldrig på att det är helg när man ska jobba, det känns inte som om det är det då.
Vad ska man hitta på då?
Först ska jag ju jobba men undrar om det händer något skoj ikväll.
Imorgon är man ju ledig :)
Funderar faktiskt på att ta det lugnt och försöka plugga lite.

Nu ska jag fixa något att äta till frukost för att sedan göra mig i ordning för jobbet.

Ska nog gå en sväng i stan innan jag börjar.
Funderar på att köpa en sån där söt liten plattång.



Perfekt storlek att ha med sig i handväskan.
En rosa hade ju varit fint :)
Får se om dom har någon fin till bra pris inne på Åhlens.
Ska titta på ett läppstift också, äger bara läppglans så det hade varit kul att ha ett.
Har letat efter ett i en ljusare nyans utan glitter i men har inte hittat någon fint ännu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: