jennyfathers

GODMORGON !

Kategori: Vardagslivet

Vaknade en timma innan väckarklockan skulle ringa idag. Härligt!
Alltid mycket skönare att vakna av sig själv än den hemska klockan iallafall om man vaknar och känner sig utvilad, som jag gör idag :)

Träningsvärken har bara blivit värre, gör jätte ont nu.
En sån klenis jag är haha.
Ska nog faktiskt bara ta det lugnt i helgen så jag kan åka och träna på Söndag igen.
Duktigt va?

Idag blir det jobb igen men börjar rätt sent så jag ska ut och fixa några ärenden med pappa innan.
Ska nog åka till Frölunda så jag kan köpa med mig en sån där god sallad som jag kan äta till lunch sen.

Nu när jag vaknat så tidigt kanske jag ska försöka mig på att börja städa också men i och för sig så måste jag renskriva protokollet från mötet med.
Först ska jag be pappa fixa lite kaffe till mig så jag kommer igång.


 
GÅRDAGEN !

Igår efter jobbet blev jag upphämtad och fick skjuts till resturangen där vi skulle äta och fira mamma.
Fan va mycket folk det va men som tur va så hade vi bokad bord.
Maten var jättegod men servicen var den sämsta jag har varit med om.


Jag har världens bästa mamma ! ♥


Ska få låna hennes bil i helgen så stackaren ska ta bussen upp till Tjörn istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: