jennyfathers

KÖRKORT! :)

Kategori: Vardagslivet

Igår va den bästa dagen.
Äntligen fick jag mitt efterlängtade körkort.
Det är verkligen en plåga att vara så nervös men som tur var så gick det över till slut.

Dagen började inte alls som planerat.
När jag kommer till bilskolan så får jag veta att min körlärare är sjuk, fan tänker jag.
Eftersom han har bilen som jag brukar övningsköra med  stod det en annan bil och väntade på mig.
Blev nästan gråtfärdig och kände att jag verkligen inte hade turen på min sida men det hade jag tydligen ändå :)
När jag fick veta att jag blivit godkänd kunde jag inte hålla tårarna borta, jag grät som ett litet barn.
Som jag gjorde när jag klarat teorin men detta slog allt, glädjetårar till max och det tog en bra stund innan jag fick stopp på dom.

Väl hemma satte jag mig i bilen nästan direkt för att åka och hämta upp Issa.
Klart björn skulle fram med mobilen för att ta ett kort, kände att jag va tvungen att ställa upp.

        

Kändes lite konstigt att sitta i bilen helt ensam men på samma gång en lättnad och en väldigt härligt känsla.
Nu väntar jag bara på att det fula körkortet ska komma, haha.


Kommentarer

  • Björn säger:

    "Klart björn skulle fram med mobilen för att ta ett kort" Haha vadå klart?

    2010-03-30 | 20:40:34

Kommentera inlägget här: