jennyfathers

Lördag

Kategori: Vardagslivet

Idag blev det premiär för vårjackan, härlig känsla!
Nu räcker det med vinter och tråkigt väder, jag vill ha sommar och sol :)

När jag kom till jobbet fick jag en stor grattis kram av Sandra, gick in i p-rummet och ser att det står blommor med ett kort på bänken.
Dom va till mig :)

                             
Så söta dom är...

Efter jobbet blev det hem för att äta sushi och nu är det dags för kaffe med mjölk för jag fryser och är jätte trött.

Inhandlade ett par solglasögon som jag har funderat på att köpa ett tag men när jag hade bestämt mig så hade vi sålt slut dom så igår när jag va på Frölunda Torg såg jag att dom hade kvar dom där.
Köpte även till ett fodral så att dom inte ska mosas och gå i sönder i väskan.

                      
Ett par pilotbrillor med spegelglas men det syns inte så bra på bilden.

Så har jag sett ett par jättefina skor som jag vill ha nästa helg då jag ska ut och festa med dom bästa ♥
Men får se om pengarna räcker till, extremt fattig nu.

Känns inte alls som om det är lördag idag.
Det blir iallfall en lugn helg för mig denna veckan också.
Tredje helgen i rad nu och det är hur skönt som helst.
Måste ju ladda så man är på topp till nästa helg sen känns det så onödigt att dricka när det egentligen inte händer något speciellt roligt som lockar mig.

Nu ska jag åka och hämta upp Issa och sen träffa Anki.

Ha en rolig lördagskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: