jennyfathers

VÅFFELDAGEN !

Kategori: Vardagslivet

Ligger i sängen nyduschad och dricker mitt morgonkaffe, snart börjar Våra bästa år också.
Sen blir det att göra sig i ordning för jobbet.

Nu äntligen är min data fixad, tackar geniet Håkan för det :)

Igår blev det träning för första gången i mitt liv, nja kanske inte första men typ tredje haha.
Träning har inte riktigt varit min grej men nu får jag se till att det blir det.
2 stycke pass på raken blev det och jag är hel nöjd.
Vaknade idag och kände träningsvärken, trodde den skulle vara mycket värre men som tur var va den inte det.
Det är en sak jag undrar över, Varför får man så jävla ont i ryggen av att göra situps?
Okej att jag är den mest ovältränade människan på jorden men är det den enda orsaken?

Idag fyller min älskade mamma år.
Bästa mamsen i hela världen.
Så efter jobbet blir det ut och äta, mumsigott.
Tyvärr så är jag inte klar med hennes present än så vi får fira hennes födelsedag igen sen när den är klar.

VÅFFELDAGEN idag ju, första året jag inte äter våfflor tror jag.
Ne det har nog hänt innan att jag inte gjort det men brukar alltid äta det denna dagen när vi firar mamma.
Älskar mammas frasvåfflor men det får bli en annan gång.

                                                

Åh nu blev jag jätte sugen på våfflor med sylt och grädde men tror inte ens jag har ett våffeljärn här hemma hos pappa.

Dags att föna håret, sminka mig och välja ut kläder för dagen.

Sen ikväll ska jag nog börja fixa bloggen för fan va ful designen ser ut, så såg den inte ut på den andra datan.
Måste i och för sig göra en storstädning också men får se om tiden räcker till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: