jennyfathers

LÖRDAG

Kategori: Vardagslivet

Kom nyss hem från jobbet och börjar bli väldigt seg.
Ligger i sängen och fryser, funderar på att vila en stund men det brukar ju alltid bli ett par timmar och kommer vakna trött och grinig.
Ne det är inte värt det, får fixa kaffe och sysselsätta mig med något istället.

Tog bilen för första gången till jobbet idag.
Åkte in till stan lite tidigare för Philip skulle med tåget till mamma.
Hade ju tid över tills jag skulle börja så jag gick in en stund på Gina.
Inte det smartaste kanske eftersom jag har gett mig själv köpförbud.
Lyckades såklart hitta massa fina grejer och så sprack mitt förbud.
Det blev en ganska vanlig tröja och en tshirt med paljetter på.
Hittade ett presentkort i min väska som jag använde också så det blev inte så dyrt ändå, fick dessutom en stämpel i bonuskortet.
Sen köpte jag även ett par grå brillor till min bror och en döskallering till mig själv från Glitter.
Efter jobbet fick jag lite panik för jag kom inte iväg i tid.
Parkeringen skulle strax gå ut och jag hade glömt att titta vilken rad jag parkerat på.
Gick runt lite förvirrat och stressad tills jag hittade bilen, kom precis samma tid parkeringen gick ut.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll.
Ska ut och äta med Cizzi och Anki.
Helst skulle jag vilja ta på mig alla koftor jag äger för så mycket fryser jag nu.
Är så trött att jag inte ens orkar gå ner för att göra kaffe.
Vilka problem jag har, haha.
Ne nu är det dags att göra sig i ordning...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: