jennyfathers

Vilodagen.

Kategori: Vardagslivet

Har kännt mig väldigt seg idag och bara tagit det lugnt och legat i soffan hos Joel och tittat på tv, blev även några avsnitt av Rena rama Rolf tills jag somnade till.
Är alltid extremt trött på söndagarna och brukar inte göra så mycket under dagen.
Det är veckans vilodag, då kan man med gott samvete bara ligga och lata sig.

Går kvällen blev allt annat än planerad.
Åkte hem till Issa och Björn efter jobbet.
Issa, Björn och Mats låg i soffan bakfulla och inte alls speciellt pigga, det va i och för sig inte jag heller.
Tittade på film, det blev Äntligen midsommar.

                      

Inte den bästa filmen jag sett direkt men rolig va den iallafall och lite konstig.
Förstår inte riktigt vad Luke perry gjorde med i filmen, inte snygg va han heller.
Det är nog bara hans roll i Beverly hills som gjort att man gillat honom.
Efter det blev det Melodifestival finalen.
Visste knappt vilka som skulle vara med och gillade faktiskt inte någon speciellt mycket.
Måste jag välja någon så väljer jag nog Darin men det är bara för en rolig video jag har sett haha.

Issa blev trött och gick för att nana så jag satt kvar i soffan med en halvsovande Björn och Mats tills Cizzi fick mig på andra tankar.
Vi möttes upp för att ta en cider.
Blev en stund inne på Flame, sjuk knasiga människor.
Kan ju bara säga att vi inte direkt passade in den kvällen.
Skoj va det iallafall för man kunde inte sluta titta på alla, haha!
Efter min cider och hennes öl blev vi lite sugna på att dansa och speciellt till bättre musik.
Fortsatte ner för gatan till Hemmplan.
Min första "utekväll" nykter faktiskt och riktigt kul hade jag.
Vi båda blev väldigt förvånade när vi kom dit för det va sjukt mycket folk, jag och Cizzi va dom sista som släpptes in för sen va det fullt.
Cizzi beställde en öl och sen trängde vi oss in för att få plats på dansgolvet.
Lyckad kväll och detta ska absolut göras om.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning för att sova.
Imorgon blir det plugg på bilskolan igen och även en körlektion.
Får hoppas att det går lika bra som sist om inte ännu bättre :)
Sen kanske träffa Cizzi på en promenad, får hoppas att det inte blir allt för kallt och att solen skiner.

      
                                                                Natti Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: