jennyfathers

Boooooring!

Kategori: Vardagslivet

Fan vilken seg fredag.
Jobbade till 19:15 och sen tog jag vagnen hem och lagade mat.
Blev sugen på broccoli till maten men den va slut så det blev en sväng till affären.

Sen har jag typ bara legat hemma och haft tråkigt, tills Joel ringde.
Han och Emil skulle åka och äta så dom hämtade upp mig för jag ville följa med.
Åt inget för jag försöker vara nyttig men det var skönt att komma ut från hemmet en stund.

Nu ska jag tvätta bort sminket för sen är det dags för mig att försöka sova.
Vet att det inte kommer gå men lika bra att försöka för det finns ändå inget bra på tv.
Ska ju upp och jobba imon också.

Hoppas på toppen väder imon så man kan hitta på något skoj efter jobbet.
Helst inte för varmt, man vill ju kunna ha långbyxor på sig utan att svettas ihjäl men man kan ju inte begära för mycket.
Just nu ser det inte ut att bli så bra väder för det öser verkligen ner.

Dags för mig att hoppa i säng...

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: