jennyfathers

H E L G E N .

Kategori: Vardagslivet

FREDAG

Hade väldigt ont i halsen men åkte och jobbade ändå, sånna små grejer kan man ju inte ligga hemma och vara sjuk för.
En förkylning hindrar inte mig från att jobba.
Men vad gör det?
Har inte varit sjuk sen jag började jobba för 3 år sedan :)
Lite sjuk har man ju varit men inte tillräckligt för att sjukskriva sig från jobbet.
Är man inte sängliggande så kan man jobba!
Åkte hem direkt efter jobbet och lagade lite mat.
Egentligen var jag sugen på att dra ut för det var min lediga helg men så blev det tyvärr inte :(


LÖRDAG

Vaknade upp och mådde väl inte speciellt bra.
Skulle egentligen åkt hem till min bror som fyllde år men kände mig inte så bra så jag stannade hemma istället.
Ville inte åka dit och smitta dom.
Sov nästan bort hela dagen för man blir ju så trött när man har feber och ont i hela kroppen.
Blev en lugn lördag för mig för på kvällen åkte jag hem till Joel och tittade på film.


SÖNDAG

Febern va bort och jag mådde mycket bättre men istället hade jag fått en hemsk hosta.
Jag har nog inte haft hosta sen jag slutade röka för över 1,5 år sedan.
Hade glömt bort hur jävla jobbigt det är så jag hoppas den går över snart.
Skulle egentligen fikat och gått på Sex and the city med jobbet men fick ett samtal av min chef och hon mådde inte så bra så vi bestämde att flytta allt till nästa söndag istället.
Så jag får vänta 1 vecka till med att se filmen :(

Senare på dagen var det flyttdags, gick smidigt och bra eftersom vi var 4 stycken bilar som åkte.
Efter det träffade jag Anki en stund också.


Haft en rätt mysig helg ändå :)
Men ändå rätt segt att inte göra någonting när man har en hel helg ledigt.

Nu vill jag bara bli frisk så jag kan återgå till det vanliga och börja träna igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: