jennyfathers

Sömnproblem!

Kategori: Vardagslivet

Ligger i sängen och har kli i mina ben, väldigt obehagligt! 
Jag är typ rastös men egentligen skulle jag behöva sova men jag är inte alls trött.
Borde ju vara jätte trött med tanke på hur slut ja va förut efter gymmet.
Känner redan nu att träningsvärken börjar komma.

Måste försöka att ändra mina sovtider för det är rätt trist att var upp sent.
I och för sig så kommer det ju rätt bra programm på tv.
Seinfeld, Scrubs, How I met your mother och 2 ½ män.
Men efter det ligger man i sängen och vrider och vänder och bara väntar på att somna.
Det jobbiga är att hur länge jag än sover så blir jag inte pigg.
Inte ens solen får mig på bra humör på morgonen längre.
Vad är det för fel?

Blev sjukt sugen på kaffe nu också men det kanske inte är så smart att dricka det nu så jag får helt enkelt vänta tills imorgon.
Ska försöka hinna åka förbi Cizzi en stund innan jobbet imon också men får se hur mycket tid jag får över.

Fixade idag så jag fick ledigt på fredag.
Ska jobba imorgon istället och då är det strasstema som gäller :)

                              
       
Nu ska jag lägga mig och försöka somna . . .

Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: