jennyfathers

Söndag.

Kategori: Vardagslivet

Blir ingen bio idag :(
Lite tråkigt men ska ta det nästa söndag istället när alla är friska och krya.
Så får vänta 1 vecka till med att se den efterlängtade Sex and the city 2.

Vad ska man ta och hitta på idag då?
Trodde ju att jag hade min söndag planerad men nu blev det lite ändrade planer.
Får se vad som händer . . .

Är ju inte helt frisk än men har laddat upp med halstabletter så jag slipper ha så ont i halsen.

  
                        

Hatar att vara sjuk men idag har jag iallafall inte någon feber.
Nu lider jag bara av halsont, nästäppa och nysattacker, haha!

Det blir nog inte någon träning på ett tag nu för jag har hört att det kan vara farligt att träna när man är sjukt. Jävligt segt!
Måste man vara helt frisk eller går det bra att träna även om man har lite ont i halsen?

Vad kan hända?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: