jennyfathers

TOPPEN LÖRDAG!

Kategori: Vardagslivet

Bästa lördagen på länge igår.
En riktigt lyckad kväll!

Dagen började kanske inte så bra med tanke på att jag blev stressad och skulle skynda mig till vagnen.
Kom till hållplatsen samtidigt som vagnen, tur tänkte jag.
Men NEJ, när jag hade hoppat på vagnen och den precis skulle åka iväg så rök fylldes den.
Luktade skit och alla var tvugna att springa av, tydligen något fel på bromsarna så vagnen skulle bli stående ett tag.
Va ju stessad och ville komma i tid till jobbet så jag skyndade mig bort till Kungssten.
Hur varmt som helst, hade ju tajta jeans på mig också så det blev rätt svettigt.

Jag lyckades iallafall ta mig in till stan ganska snabbt och kom inte så många minuter för sent.

Efter jobbet åkte jag in till Majorna för att möta alla andra som hade myst i solen medans jag va på jobbet.
Lite avundsjuk va ja allt men det gör inte så mycket för jag kom ju i tid till det bästa.

Vi började vandra i värmen mot Sjöbergen.



Stannade inte så länge för vi blev hungriga och åkte hem till Issa och Björn en stund.

Alla var rätt sega men det tog inte så lång tid tills man var igång igen.
Vidare till Göteborg Gigantiska Spontanfest.

Hur lyckat som helst!

Massa dans men det roligaste var när vi startade tåget, kunde inte sluta skratta :)

Dom som inte var med igår, MISSADE VERKLIGEN EN SJUKT ROLIG KVÄLL . . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: