jennyfathers

RASTLÖS ! ! !

Kategori: Vardagslivet

Blev lite shopping idag iallafall.
2 stycken bikinis faktiskt.
Båda är jättefina och jag älskar verkligen den lila färgen synd bara att dom inte sitter som på modellerna.
Men det är det som är mitt mål till nästa sommar.
Jag fortsätter att kämpa på men satsar allt till beach 2011 istället, haha!

      
Den svarta är tyvärr med gulddragkedja, fint men egentligen inte min stil.
Jag är ju mer en "silver männsika" eller va man ska kalla det men tyckte om den ändå.

Köpte även en vit ganska vanlig t-shirt men hittade ingen bild på den men det var ändå inget märkvärdigt men den var väldigt skön i matrialet.

Var ju och kollade på skor idag också men ena paret som jag hade sett i reklambladet hade inte ens kommit in än och de andra va inte alls bekväma :(




Efter träningen idag fick jag lite bråttom när jag hade släppt av Issa och Anki så jag åkte hem till mamma och syster och tittade på Desperate Housewives istället.

 . . . och nu ligger jag i sängen och är rastlös!
Varför ska jag alltid bli pigg på kvällarna när jag egentligen bara vill sova?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: