jennyfathers

Gårdagen.

Kategori: Vardagslivet

MÅNDAG

Tänkte ny vecka med nya tag!

Blev inte riktigt så för det funkar inte att gå på diet samtidigt som man tränar.
Eller klart man kan gå på nån slags diet men då måste den innehålla mat för annars mår man som jag och Issa gjorde igår. SKIT!

Man Kanske helt enkelt får nöja sig med träningen och ha tålamod med tanke på att det kommer ta sin tid.
Det är ju därför man vill gå några veckor på diet för att det ska gå fort och för att man snabbt ser resultat, men nu vet jag att det inte funkar.
Jag får helt enkelt försöka äta nyttigare och undvika godis och sånt istället.

Det är ju sommar snart och det känns hopplöst.
Kommer inte bli någon större skillnad nu för tiden räcker inte till så jag får satsa på Beach 2011 istället.
Jag är ju på rätt väg och har iallafall börjat göra något åt det och det är ju ett +

Jag vet att jag inte är ensam om att känna såhär nu för det gör nog de flesta tjejer.
Det är sånna vi är.
Sommaren närmar sig, det blir varmare och snart kommer shorts och klänningarna fram och man blir tvungen till att visa sina "tjocka" ben.
Men det värsta är nog att visa sig i bikini och jag som inte ens har hittat någon som passar ännu.

Ne jag får helt enkelt tänka på att INGEN är perfekt och att mitt "perfekt" kanske inte är ditt.

Kommentarer

  • Anki säger:

    Detta gillar vi .. ( texten ) 2011 är våran sommar ist . hahah :)

    2010-05-04 | 21:41:35
    Bloggadress: http://ankij.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Ja hade ju klart velat bli klar och nöjd till denna sommaren men de är nog omöjligt.

    2010-05-04 | 22:24:49
    Bloggadress: http://jennyfathers.blogg.se/

Kommentera inlägget här: