jennyfathers

Godmorgon!?

Kategori: Vardagslivet

Vaknar av att Joel ringer och väcker mig 9:30 fast han visste att jag inte skulle upp förrens 10:00.
Det gjorde inte så mycket men jag ska ge igen, vänta bara!
Han tycker väl inte att jag ska sova så länge men tror bara han är avundsjuk för att han måste upp så tidigt och aldrig får sovmorgon.

Men jag fick ju lite extra tid nu och jag har redan hunnit fila ner mina naglar väldigt korta vilket tog rätt lång tid eftersom det inte är lika lätt att fila bort akryl som vanliga naglar.
Har målat naglarna på ena handen svarta och nu väntar jag bara på att dom ska torka så jag kan måla andra handen innan jag ska iväg till affären och handla lite mat.

Sen blir det en liten promenad med älskade vovven innan jag ska åka iväg och jobba.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: