jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Vaknade för ca 30 minuter sen och jag känner mig faktiskt ganska pigg och utvilad men ligger ändå kvar i sängen, dricker kaffe och tittar på Våra bästa år.
Känner för att äta en god och ordentlig frukost idag men har inte så mycket gott hemma men Anki kommer strax hit så då åker vi till affären och handlar något.

Alltid skönt att vara ledig och det är jag imorgon också faktiskt förutom att jag ska iväg på ett möte på morgonen men det ska bara bli kul så det gör inget.
Det börjar ju kl 8:00 och det är inte precis den tiden jag är van att vara vaken och i ordning gjord men det ska nog gå bra.

Idag ska jag tillbringa min dag med Anki och sen hoppas jag att jag får träffa älsklingen en stund också för vi har inte setts sen i söndags men jag känner på mig att det ändå inte kommer finnas tid för det idag :(  Jag saknar honom jätte mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: