jennyfathers

Måndag igen!

Kategori: Vardagslivet

Nu är ännu en helg förbi och det är måndag igen.
Har en ganska slapp vecka nu eftersom jag just jobbat helg så är jag ledig nästa :)
Idag börjar jag inte förens kl 14:00 så det blev en lång och härlig sovmorgon och det blir det nog nästan hela veckan förutom på torsdag för då jobbar jag öppningspasset.

Har nyss tittat på Våra bästa år som gick på tv och fattar verkligen inte varför jag tittar på det för det är inte ens bra men det går bara inte att sluta sen så finns det inte så mycket annat på tv ändå.
Men jag hatar när dom byter skådespelare för när man är van att se en person så passar den nya ofta inte som den rollen.
Nu har dom bytt ut Philip igen till den skådespelaren som var från början.

Nu ska jag fortsätta titta lite på tv och ligga i sängen under det varma täcket.

Jag vill ha vår/sommar!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: