jennyfathers

Måndag.

Kategori: Vardagslivet

Kan man annat än älska måndagar?
Haft 3 mysiga timmar på jobbet och alltid så går tiden så himla fort på dessa passen.
Bara 3 dagar kvar sen är jag ledig fredag-söndag och det ska bli så himla skönt även fast jag vet att tiden kommer gå alldeles för fort som vanligt.

Idag har jag träffat massa folk och började med att Anki hämtade upp mig efter hon slutat och vi åkte till 7 eleven för att möta Kim och Joel på en kaffe och så kom Johan förbi också.
Dom andra drog och jag och Anki stannade kvar för att vänta på Ida.
Det var sjukt längesen vi träffades nu och mycket har hänt sen dess för oss båda.
Vi åkte förbi 421 en snabbis också för jag skulle kolla på skor men hade inte mycket med tid och hittade inga som jag gillade men jag behöver verkligen nya skor.
Tycker det är väldigt dåligt med snygga skor och kläder i butikerna nu för sån här shopping torka har jag typ aldrig haft. Jag vill shoppa!

Nu ska jag göra mig klar för sängen men innan ska jag skicka ett mail till H&M för jag har inte fått tillbaka några pengar för klänningen jag gjorde en retur på.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: