jennyfathers

Min dag i ord.

Kategori: Vardagslivet

Haft en jättehärlig måndag med sovmorgon och 3 roliga timmar på jobbet.
När jag slutat blev jag upphämtad av Anki och vi åkte till Frölunda Torg en sväng och jag lyckdes hitta en jättefin klänning men orkade inte testa så köpte den bara och ska se om den passar lite senare istället för det är ju öppet köp.
Tror nog inte att den passar för storleken är rätt liten men det var den enda som fanns kvar men får hoppas för gillar jag den så har jag fixat klänning inför nyårsafton för bara 99:-.
Det är ju nästan gratis så hade varit skönt att ha klänningen fixat sen är det bara att försöka hitta något att göra den dagen/kvällen/natten också, haha! Någon som har något bra förslag?

Efter vi varit på torget åkte vi hem till mig en stund.
Egentligen hade vi planerat in en promenad men det var så himla kallt så vi struntade i den fast om jag ska vara helt ärlig så hade jag varken ork eller lust heller, haha!
Jag är så himla lat och borde göra något åt detta snart så jag blir lite piggare och gladare i detta vintermörker men jag är så lat att jag inte ens orkar göra något åt det heller.
Hahaha snacka om vinterdepression...

Istället för promenaden åkte vi hem till Joel  och blev bjudna på pannkakor :) Mums!
Sen blev det lite solning också vilket inte är så bra men palla att vara blek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: