jennyfathers

Tiden går för fort!

Kategori: Vardagslivet

Nu har snart mina 3 lediga dagar gått och fattar inte vart tiden tar vägen.
Jag har haft en bra helg, mycket bra helg förutom att jag inte mår så bra idag då, haha!

I fredags blev det räkor och vin med älsklingen ♥

                      

Mys med lite spel också och jag förlorade faktiskt båda gångerna :(
Kanske hade dom 86% frånvaro jag hade i högstadiet något med det att göra?
Jag kan ju säga att jag ångrar att jag inte var i skolan lite oftar men det är lätt att vara efterklok.

Igår blev det först mys med tjejerna hemma hos Sophia sen kom Björn, Mats och Niklas också och gjorde oss sällskap.
Idag mår man inte så bra och tycker alltid jag mår värre än vad jag förtjänar faktiskt haha.

Kommentarer

  • älsklingen säger:

    Naawww! va söt du e gumman!.. synd bara att ja krossade dig i alla spelen! haha älskar dig

    2010-11-22 | 19:46:58

Kommentera inlägget här: