jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Shit va trött jag är nu men ska dricka lite kaffe och sen göra mig i ordning för en dag på jobbet.
Känns absolut inte som att det är fredag idag men det gör det ju nästan aldrig för mig.
Åh kom precis på att lönen kommer idag :)
Härligt med mycket pengar på kontot igen men ska faktiskt försöka spara lite om det blir något över efter bilen är klar på verkstan.
Dom har ju fortfarande inte hört av sig och vi lämnade in bilen i måndags, hmm?

Jag vill ha tillbaka min bil nu!

Får panik på mitt hår och denna otroligt fula färgen.
Jag står inte ut så jag ska nog ta och försöka mig på att göra lite slingor senare trots att jag egentligen borde vänta för att håret inte har fått vila något.
Men jag kan inte låna bli, får bara hoppas på att håret sitter kvar på huvudet sen för det finns ju en risk rätt stor risk tydligen att håret går av. Håll tummarna för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: