jennyfathers

Godnatt!

Kategori: Vardagslivet

Vilken jäkla dag alltså, haha!

Börjar bli lite smått trött nu och borde väl egentligen gått och lagt mig för längesen men har haft sån sjukt energi och har inte kunnat sitta stilla.

Kan säga att det verkligen är något fel på mitt hår för det vill inte bli ljust.
Gjorde fler slingor idag och okej det börjar bli ljust men det är absolut inte blont och fint än.
Gul/orange är jag i håret nu och det börjar slitas en del också men vad ska man göra?
Jag vill ju så gärna bli blond och jag kan ju inte sluta nu så får försöka få fram rätt färg på håret och sedan fixa iordning det så att det inte blir och ser ut som svinto.

När min nästa lön kommer och då är jag förhoppningsvis nöjd med färgen på mitt hår så ska jag nog inhandla nytt ljust löshår.
Jag kan tänka mig att det kommer behövas så som mitt hår kommer att slitas och gå av nu den närmsta tiden framöver.
Men denna gången ska jag inte handla på nätet för det är så svårt att få rätt färg då.

Dags att sova, natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: