jennyfathers

Jag fryser!

Kategori: Vardagslivet

Shit shit shit vad jag fryser just nu och trött är jag också.
Blev inte så mycket sömn inatt så ikväll ska jag försöka lägga mig tidigare så jag inte är alldeles för trött på mötet som är på tisdag.

När blev det så här mörkt på morgnonen föresten?
Jag är ju faktiskt mörkrädd och snart så måste jag åka iväg till jobbet, gud vad jag inte gillar detta mörka höst/vinter halvår. Ge mig sommar och sol!
Undrar hur kallt det är ute nu? Om det är dags för att ta fram vinterjackan eller om jag fortfarande kan använda skinnjackan ett tag till.
Jag hatar ju att frysa men har inte hittat någon fin vinterjacka som jag gillar än och nu har jag bara en dunjacka som är 2 år gammal som jag verkligen har tröttnat på.

Nu ska jag hitta något jag kan ha på mig och sen ska jag lägga in lite nya låtar på min mp3 så jag har något bra att lyssna på när jag åker till jobbet.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: