jennyfathers

Lördag

Kategori: Vardagslivet

Har precis tittat på Remember me och den var så himla hemsk.
Trodde inte alls att den skulle vara sån men den var bra ändå trots att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka.
Jag gillar ju lyckliga slut och i denna filmen slutar det med döden.

Klockan börjar bli mycket och jag borde egentligen sova men jag är inte alls trött än.
Har ju sovit väldigt mycket idag för först vaknade jag vid 11 och då blev det lite frukost men somnade om direkt och vaknade inte förrens vid 14:00 igen.
Sen efter lunch/middagen så blev jag trött igen och somnade till Sex and the city och vaknade 18:30.

Men kanske ska ta och tvätta bort sminket och borsta tänderna och lägga mig och blunda och bara vänta på att jag ska somna.
Jag vill ju inte vara trött imorgon för då ska jag köra bil rätt så länge.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: