jennyfathers

M Å N D A G

Kategori: Vardagslivet

Klockan ringde 10:00 idag och jag var lika trött som när klockan ringer 7:00.
Jag som trodde att jag skulle vara pigg och utvilad nu när jag har sovmorgon nästan hela veckan.
Jag jobbar ju i och för sig bara måndag - torsdag.
Det känns iallafall inte alls jobbigt att det är måndag idag snarare tvärtom för jag har precis jobbat helg och denna veckan har jag inte speciellt jobbiga pass och dessutom är jag ledig
fredag - söndag.
Idag och på tisdag jobbar jag bara från 14-17 så det är ju väldigt lite timmar men det är rätt härligt för då går början på veckan väldigt fort och man behöver inte vänta lika länge på helgen känns det som.

Vad häder till helgen egentligen?

Än så länge är det ju bara måndag men ändå.
Jag är ju ledig och hade velat hitta på något skoj som typ gå ut eller nåt för det var sjukt längesen jag var inne i stan nu.
Men det är nästan aldrig någon som har lust med det, så himla tråkigt!
De flesta av mina vänner har ju nu pojkvänner och det har inte blivit en utekväll med tjejerna på evigheter, vilket är rätt tråkigt för det är precis vad jag skulle behöva nu men Issa är ju ändå inte hemma och då är det inte lika kul.

Vill att hon ska komma hem nu!!!

Som jag känner nu som kommer det säkert inte hända något skoj överhuvetaget och jag kommer ligga hemma och grina över det istället.

BITTER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: