jennyfathers

S Ö N D A G

Kategori: Vardagslivet

Jag höll nästan på att missa Jersey Shore men missade som tur var bara dom första minutrarna.
Älskar verkligen det programmet men just nu är det reklam så jag passar på att skriva lite.

Har haft en toppen helg och den bästa på riktigt riktigt länge.
Är verkligen trött på Göteborg och det skulle vara så skönt att komma härifrån ett tag.
Okej att Göteborg inte är så himla litet egentligen men alla känner verkligen alla och det fick jag definitivt bevisat idag.

Sen så har jag tänkt mycket på en annan sak också efter ett samtal om rätt så känsliga saker jag absolut inte visste om.
Hade man bara berättat vad man tänker och känner så hade faktiskt allt varit så mycket bättre.
Inte massa onödiga missförstånd och allt hade kanske till och med löst sig då.
Jag vet att jag inte är personen som är öppen med saker och ting och jag säger kanske inte just vad jag känner och tänker men jag ska verkligen försöka bli bättre på detta för situationen hade kanske inte behövt vara så här då. Och detsamma gäller dig!
Hade du bara berättat dom små sakerna som man egentligen inte tror ska göra någon skillnad så hade allt varit annorlunda nu.

Allting kanske till och med hade varit bra...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: